ID Point tunnistuspalvelun avulla yliopistolaiset voivat helposti ja turvallisesti käyttää henkilötunnistusta vaativia Helpdeskin palveluja puhelimitse. Käy siis ensin ID Point -tunnistuspisteellä ja soita sitten Helpdeskiin.
Huomioithan ID Pointin aukioloajat!
Pikaohje
ID Point -tunnistuspisteet ovat auki omien aikataulujensa mukaan.
Tarkista aukioloajat:
- ID Point -palvelupiste toimii jokaisen kirjaston toimipaikan asiakaspalvelupisteen yhteydessä.
- Huomioithan, että ID Point toimii kirjastossa vain asiakaspalveluaikoina.
Huomioi myös saamaasi ID Point -tunnistuskoodin voimassaoloaika. Tarkista siis myös Helpdeskin aukiolot.
Tarkka ohje
ID Point -tunnistuspisteet pääkaupunkiseudulla
Kaisa-talon kirjasto (pääkirjasto)
Fabianinkatu 30, sisääntuloaula (3. kerros), kirjaston ID Point -palvelupiste.
Piste palvelee sekä henkilökuntaa että opiskelijoita.
Kaisa-talon opiskelijapalvelut
Fabianinkatu 30, sisääntuloaula (3. kerros), opiskelijaneuvonnan palvelupiste.
Piste palvelee kaikkia Helsingin yliopiston opiskelijoita.
Opiskelijaneuvonnan palvelupisteistä vain Kaisa-talon pisteellä on ID Point -palvelupiste.
Kumpulan kampuskirjasto
Gustaf Hällströminkatu 2
Physicum
Meilahden kampuskirjasto Terkko Health Hub
Haartmaninkatu 4
2.kerroksessa, kirjaston palvelutiskillä
Viikin kampuskirjasto
Viikinkaari 11 A
Infokeskus Korona
Muut ID Point -tunnistuspisteet
Hyytiälän metsäasema
Hyytiäläntie 124
Korkeakoski
Kilpisjärven biologinen asema
Käsivarrentie 14622
Kilpisjärvi
Lammin biologinen asema
Pääjärventie 320
16900 Lammi
Ruralia-instituutti
Seinäjoki, Kampusranta 9
Tvärminnen eläintieteellinen asema
J.A. Palménin tie 260
Hanko
Värriön tutkimusasema
Ainijärventie 114
Ruuvaoja
Laitosten omat ID Point -tunnistuspisteet
Alla listatut pisteet eivät ole julkisessa käytössä. Pisteillä asiointi on useimmissa tapauksissa rajattu laitoksen henkilökuntaan. Kysy lisää omalta laitokseltasi.
Video-ohje
Anna palautetta
Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!
Kuinka parantaisit ohjeistusta?