Tässä kokoelma itsepalvelulinkkejä aiheesta käyttäjätunnukset ja salasanat
Pikaohje
uusille opiskelijoille, vaatii pankkitunnuksen tai sähköisen henkilökortin
Unohtuneen salasanan voi vaihtaa verkkopankkitunnuksilla vain silloin, jos tunnuksen tiedoissa on käyttäjän henkilötunnus.
Vaatii pankkitunnuksen, mobiilivarmenteen tai sähköisen henkilökortin
ID Point tunnistuspalvelun avulla yliopistolaiset voivat helposti ja turvallisesti käyttää henkilötunnistusta vaativia Helpdeskin palveluja puhelimitse
Helpdesk tarjoaa tällä hetkellä ID Point -koodia vastaan puhelinpalvelua seuraavissa asioissa:
- Unohtuneen salasanan vaihto
- Uuden käyttäjätunnuksen käyttöönotto
Tarkka ohje
Video-ohje
Anna palautetta
Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!
Kuinka parantaisit ohjeistusta?