Tässä kokoelma itsepalvelulinkkejä aiheesta käyttäjätunnukset ja salasanat
Pikaohje
- Käyttäjätunnuksen voimassaolon jatkaminen
- Uuden opiskelijan käyttäjätunnuksen aktivoiminen
uusille opiskelijoille, vaatii pankkitunnuksen tai sähköisen henkilökortin - Oman käyttäjätunnuksen tiedot (Flamma) luvat ja voimassaolot
- Oman käyttäjätunnuksen tiedot mm. voimassaolot, yhteystiedot ja postipalvelin, joitain tietoja voit myös muuttaa.
- Käyttäjätunnuksen salasanan vaihtaminen
- Kevyttunnuksen salasanan vaihtaminen
Unohtuneen salasanan voi vaihtaa verkkopankkitunnuksilla vain silloin, jos tunnuksen tiedoissa on käyttäjän henkilötunnus. - Unohtuneen salasanan vaihtaminen
Vaatii pankkitunnuksen, mobiilivarmenteen tai sähköisen henkilökortin - ID Point
ID Point tunnistuspalvelun avulla yliopistolaiset voivat helposti ja turvallisesti käyttää henkilötunnistusta vaativia Helpdeskin palveluja puhelimitse
Helpdesk tarjoaa tällä hetkellä ID Point -koodia vastaan puhelinpalvelua seuraavissa asioissa:- Unohtuneen salasanan vaihto
- Uuden käyttäjätunnuksen käyttöönotto
Tarkka ohje
Video-ohje
Anna palautetta
Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!
Kuinka parantaisit ohjeistusta?