Itsepalvelu: Käyttäjätunnukset ja salasanat

Tässä kokoelma itsepalvelulinkkejä aiheesta käyttäjätunnukset ja salasanat

  • Käyttäjätunnuksen voimassaolon jatkaminen
  • Uuden opiskelijan käyttäjätunnuksen aktivoiminen
    uusille opiskelijoille, vaatii pankkitunnuksen tai sähköisen henkilökortin
  • Oman käyttäjätunnuksen tiedot (Flamma) luvat ja voimassaolot
  • Oman käyttäjätunnuksen tiedot mm. voimassaolot, yhteystiedot ja postipalvelin, joitain tietoja voit myös muuttaa.
  • Käyttäjätunnuksen salasanan vaihtaminen
  • Kevyttunnuksen salasanan vaihtaminen
    Unohtuneen salasanan voi vaihtaa verkkopankkitunnuksilla vain silloin, jos tunnuksen tiedoissa on käyttäjän henkilötunnus.
  • Unohtuneen salasanan vaihtaminen
    Vaatii pankkitunnuksen, mobiilivarmenteen tai sähköisen henkilökortin
  • ID Point
    ID Point tunnistuspalvelun avulla yliopistolaiset voivat helposti ja turvallisesti käyttää henkilötunnistusta vaativia Helpdeskin palveluja puhelimitse
    Helpdesk tarjoaa tällä hetkellä ID Point -koodia vastaan puhelinpalvelua seuraavissa asioissa:
    • Unohtuneen salasanan vaihto
    • Uuden käyttäjätunnuksen käyttöönotto
  • Anna palautetta

    Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!

    Kuinka parantaisit ohjeistusta?
    Takaisin ylös