Outlook 2016 (Mac): Office 365 -sähköpostitilin lisääminen

Suosittelemme Outlook 2016 -versiota. Mikäli tätä versiota ei vielä löydy koneeltasi, saat sen asennettua yliopistovalikosta löytyvän Managed Software Centerin kautta itsepalveluna yliopiston Maceihin. Kotikoneille asennuksen voi suorittaa näillä ohjeilla.

Tabs

Tarkka ohje
  • Käynnistä Outlook.
  • Valitse Tools > Accounts ja napsauta Add Email Account.
mac-outlook1.jpg
  • Avautuu ikkuna, jossa kysytään lisättävän tilin sähköpostiosoite. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja napsauta Continue.
mac-outlook3.jpg

Seuraavassa ikkunassa napsauta Sign in with another account

mac-outlook-update.png

Kirjoita käyttäjätunnuksesi muodossa: tunnus@ad.helsinki.fi (esim. rkeskiva@ad.helsinki.fi). Napsauta Next.

mac-outlook-update2.png
  • Sinut ohjataan yliopiston kirjautumispalveluun ja nyt voit antaa salasanasi pyydettyyn ruutuun.
  • Napsauta Sign in.
mac-outlook6.jpg
  • Kun tilitiedot ovat oikein, yhdistyy Outlook sähköpostitilillesi...
mac-outlook7.jpg

... ja Outlook on nyt konfiguroitu Office 365 -käyttöön. Voit napsauttaa Done.

mac-outlook8.jpg