Jos OWAan kirjautuminen pilveen siirtymisen jälkeen aiheuttaa tämänkaltaisen virheen toimi seuraavasti:
Pikaohje
Tarkka ohje
Sisällysluettelo
Tyhjennä selaimen välimuisti
Ohje Firefox- sekä Internet Explorer -selaimille
Firefox
-
Avaa History > Clear Recent History (Sivuhistoria > Poista historiatietoja)
Valitse seuraavat asetukset (huomioithan, että muut asetukset voivat poistaa muistissa olevia käyttäytymistä säätäviä asetuksia)
- Time range to clear (1): Everything (Poistettava aika: kaikki)
- Details-näkymästä (2) valitse kuvan osoittamalla tavalla seuraavat kohdat:
- Cookies (Evästeet)
- Cache (Väliaikaistiedostot)
- Active Logins (Aktiiviset kirjautumiset)
- Offline Website Data (Yhteydettömän tilan tiedot)
Valitse Clear Now (Poista tiedot)
Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi
Mikäli saat edelleen virheviestin, toimi seuraavan ohjeen mukaan.
Muussa tapauksessa pääset jatkamaan sisäänkirjautumiseen.
- Joissain tapauksissa saattaa tulla seuraavanlainen kehotus. Klikkaa linkkiä.
Lisäksi mahdollisesti vielä kerran kysytään kirjautumistietoja.
- Anna tunnus muodossa tunnus@ad.helsinki.fi
- OWA avautuu.
Jos edellinen ei auttanut tee vielä tämä vaihe:
-
Avaa Tools > Options.
- Valitse Advanced-välilehti (1).
- Avaa Network-välilehti (2).
- Napsauta Clear Now (3).
- Valitse sekä office365.helsinki.fi, että mahdollinen *outlook.com aktiiviseksi.
- Napsauta Remove.
- Napsauta Remove offline data.
- Napsauta OK.
Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi
Internet Explorer
- Avaa ratasikoni > Internet options.
- Avaa General-välilehti (1).
- Napsauta Delete (2).
Avautuu uusi ikkuna Delete Browsing History.
- Valitse kohdat
- Temporary Internet files
- Cookies
- ActiveX Filtering and Tracking Protection data
- Napsauta Delete.
- Napsauta OK.
Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi
Selain ohjautuu sivulle, jossa on uusi kirjautumislinkki. Tallenna tämä linkki suosikkeihin (Add to favorites)
Mahdollisesti vielä kerran kysytään kirjautumistietoja.
- Anna tunnus muodossa tunnus@ad.helsinki.fi
Video-ohje
Anna palautetta
Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!
Kuinka parantaisit ohjeistusta?