Virheilmoitus OWA:ssa (Outlook Web App) pilvipalveluun siirtymisen jälkeen

owa virhe

Jos OWA:aan kirjautuminen pilveen siirtymisen jälkeen aiheuttaa tämänkaltaisen virheen toimi seuraavasti:

Tabs

Tarkka ohje

Tyhjennä selaimen välimuisti

Ohje Firefox- sekä Internet Explorer -selaimille

Firefox

  • Avaa History > Clear Recent History (Sivuhistoria > Poista historiatietoja)

Valitse seuraavat asetukset (huomioithan, että muut asetukset voivat poistaa muistissa olevia käyttäytymistä säätäviä asetuksia)

  • Time range to clear (1): Everything (Poistettava aika: kaikki)
  • Details-näkymästä (2) valitse kuvan osoittamalla tavalla seuraavat kohdat:
  • Cookies (Evästeet)
  • Cache (Väliaikaistiedostot)
  • Active Logins (Aktiiviset kirjautumiset)
  • Offline Website Data (Yhteydettömän tilan tiedot)

Valitse Clear Now (Poista tiedot)

Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi
Mikäli saat edelleen virheviestin, toimi seuraavan ohjeen mukaan.

Muussa tapauksessa pääset jatkamaan sisäänkirjautumiseen.

  • Joissain tapauksissa saattaa tulla seuraavanlainen kehotus. Klikkaa linkkiä.

Lisäksi mahdollisesti vielä kerran kysytään kirjautumistietoja.

  • Anna tunnus muodossa tunnus@ad.helsinki.fi

  • OWA avautuu.

Jos edellinen ei auttanut tee vielä tämä vaihe:

  • Avaa Tools > Options.

  • Valitse Advanced-välilehti (1).
  • Avaa Network-välilehti (2).
  • Napsauta Clear Now (3).

  • Valitse sekä office365.helsinki.fi, että mahdollinen *outlook.com aktiiviseksi.
  • Napsauta Remove.

  • Napsauta Remove offline data.

  • Napsauta OK.

Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi

Internet Explorer

  • Avaa ratasikoni > Internet options.

  • Avaa General-välilehti (1).
  • Napsauta Delete (2).

Avautuu uusi ikkuna Delete Browsing History.

  • Valitse kohdat
    • Temporary Internet files
    • Cookies
    • ActiveX Filtering and Tracking Protection data
  • Napsauta Delete.

  • Napsauta OK.

    Testaa kirjautumista uudelleen menemällä sivulle office365.helsinki.fi

Selain ohjautuu sivulle, jossa on uusi kirjautumislinkki. Tallenna tämä linkki suosikkeihin (Add to favorites)

Mahdollisesti vielä kerran kysytään kirjautumistietoja.

  • Anna tunnus muodossa tunnus@ad.helsinki.fi