Du anställda eller studerande vid universitetet, delta i webbinariet Digital säkerhet vid universitetet den 1 oktober kl. 9

13.09.2024 - 10.26

I sambad med den nationella Veckan för digital säkerhet (30.9–4.10) ordnar IT-centret webbinariet Digital säkerhet vid universitetet, som tar upp olika aktuella teman kring digital säkerhet. Anmäl dig – de bästa frågorna belönas med laptopklistermärken med universitetstema!

Webbinariet Digital säkerhet vid universitetet riktar sig till alla universitetsanställda och studerande och ordnas som Zoom-webbinarium under Veckan för digital säkerhet tisdagen den 1 oktober kl. 9–11.15. De teman som anges i programmet diskuteras med webbinariets gäster. Vi vill också ha dina frågor om digital säkerhet – du kan ställa dem på förhand i samband med anmälan eller i chatten under evenemanget. Webbinariets språk är finska, men du kan även ställa frågor på engelska och svenska. Inspelningen av webbinariet kommer också att textas på svenska och engelska.

Läs program och anmälningsanvisningar i Flamma.