Kumpulan ja etäpisteiden verkkoyhteyksissä ja verkkopalveluissa häiriöitä 14.9.2022 klo 7–8

07.09.2022 - 09.00

Kumpulan ja yliopiston etäpisteiden verkkoyhteyksissä esiintyy lyhyitä häiriöitä runkoverkon huoltotöiden vuoksi keskiviikkona 14.9.2022 klo 7–8. Töiden vuoksi myös yliopiston verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi ja Office 365) ja autentikoinnissa voi esiintyä häiriöitä.

Jos huoltotöiden ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan hyvissä ajoin yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi.

Keskiviikkona 14.9.2022 klo 7–8:

• Kumpulan kampuksen langattomissa ja kiinteissä verkkoyhteyksissä esiintyy lyhyitä häiriöitä.
  • Seuraavien yliopiston etäpisteiden langattomissa ja kiinteissä verkkoyhteyksissä esiintyy lyhyitä häiriöitä:
    • Bio- ja ympäristötieteellisen tiedekunnan Lahden toimintayksikkö (Niemenkatu 73)
    • Korkeakoski (Hyytiäläntie 124)
    • Lammin biologinen asema (Pääjärventie 320)
    • Ruralia-instituutti (Seinäjoki: Kampusranta 9)
    • Ruralia-instituutti (Mikkeli: Lönnrotinkatu 7)
    • Kansalliskirjasto (Mikkeli: Saimaankatu 6)
    • Saarentaus (Pohjoinen pikatie 800)
    • Tvärminnen eläintieteellinen asema (Hanko)
    • Värriön tutkimusasema (Savukoski)
  • Verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi, Office 365, Zoom) ja autentikoinnissa voi esiintyä häiriöitä.

Pahoittelemme huoltotöistä yliopistolaisille aiheutuvaa haittaa. Pitämällä yliopiston järjestelmät ajan tasalla ylläpidämme muun muassa yliopiston tietoturvaa.