Toimita vanhat tietokoneet ja IT-laitteet kierrätykseen ja kysy meiltä yliopiston IT:stä Biokeskus 2 toisen kerroksen aulassa 7.2.2024 klo 11–14!

22.01.2024 - 08.47

Pölyttyykö vanha yliopiston läppärisi nurkissasi? Oletko kiinnostunut yliopiston uudesta laitemallistosta tai IT:stä yleisesti? Tietotekniikkakeskuksen IT-asiakastuki kampanjoi IT-kierrätyksen ja -infon merkeissä pop-up-pisteellä Biokeskus 2 (Viikinkaari 5) toisen kerroksen aulassa keskiviikkona 7.2.2024 klo 11–14.

Kampanja-aikana voit tuoda vanhat yliopiston läppärisi, puhelimesi, tablettisi ja muut laitteet pop-up-pisteelle IT-kierrätykseen. Lisäksi IT-asiakastukemme on paikalla vastaamassa kaikkiin yliopiston IT-aiheisiin kysymyksiisi. Katso saapumisohjeet Biokeskus 2 toisen kerroksen aulaan.

Huom:

• Voit toimittaa vanhat IT-laitteet kierrätykseen yliopiston IT-kierrätyspalvelun kautta itsellesi sopivaan aikaan. Katso ohjeet IT-kierrätykseen yliopistolla.
  • IT-kierrätyspalveluun tuotavien tietokoneiden kiintolevyt tyhjennetään tietoturvallisesti.
  • Palautuneista yliopiston laitteista 97 % hyödynnetään uudelleenkäyttäväksi. Näin voidaan pidentää niiden elinkaarta ja vähentää energiankulutusta ja kasvihuonepäästöjä. Elinkaaren pidentäminen säästää myös materiaaleja ja vähentää jätettä.

Tervetuloa kierrättämään IT-laitteita ja kysymään meiltä yliopiston IT:stä!