Vastaa kyselyyn yliopiston videopalveluista ja voita yliopiston verkkokaupan tuotepaketti!

04.05.2023 - 15.10

Haluamme paremmin ymmärtää, millaisia toiveita ja tarpeita yliopistolaisilla on videopalveluihin ja niiden käyttöön liittyen. Kerro meille kyselyymme vastaten, miten voisimme palvella sinua ja yliopistoyhteisöä entistäkin paremmin. Kyselyyn osallistuneiden kesken arvomme 10 kpl tuotepaketteja yliopiston verkkokaupasta. Ilmoitathan sähköpostiosoitteesi kyselyssä, jos haluat osallistua arvontaan.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Käytämme kyselyyn syötettyjä tietoja ainoastaan palveluiden kehittämistä ja arvontaa varten. Yhteystietoja ei yhdistetä vastausten käsittelyyn, eikä niitä säilytetä arvonnan jälkeen. Voit myös vastata kyselyyn anonyymisti, jos et halua osallistua arvontaan. Sinulla on myös halutessasi mahdollisuus osallistua lyhyeen jatkotutkimukseen.

Kaikki yliopistolaiset voivat osallistua kyselyyn. Vastausaikaa on maanantaihin 22.5.2023 asti. Vastaa kyselyyn yliopiston videopalveluista!

Arvostamme suuresti kaikkia saamiamme vastuksia – kiitoksemme kaikille vastaajille!