Korta avbrott i inloggningen i de trådlösa näten och i de trådlösa förbindelserna i Gumtäkt 27.2.2024 kl. 13–15

19.02.2024 - 11.26
Ingress

Det kommer att inträffa korta avbrott i inloggningen i nätverken och i de trådlösa anslutningarna (eduroam, HelsinkiUni och HelsinkiUni Guest) på Gumtäkts campus tisdagen den 27 februari 2024 kl. 13–15. Driftsavbrotten beror på att de inloggningstjänster som används i universitetets trådlösa nät och VPN-anslutningar förnyas.

Obs! Avbrotten orsakar minst besvär för dig om du loggar in på universitetets trådlösa nätverk (eduroam, HelsinkiUni eller HelsinkiUni Guest) innan underhållet inleds kl. 13.

Om tidpunkten för avbrottet är problematisk exempelvis på grund av en pågående studie eller av något annat vägande skäl, kontakta IT-Helpdesk:

Vi beklagar olägenheten.