Kumpula Local IT Support Point kommer att vara tillgänglig för personal och studenter vid Kumpula Campus University från och med den 2 april 2024

21.03.2024 - 12.46
Ingress

Lokala IT-servicepunkten för närsupport betjänar universitetets personal och studerande vid Kumpula Campus i IT-utrustningsärenden och vid behov i akuta IT-stödssituationer i Gumtäkt från och med den 2 april 2024. Centret för informationsteknik har drivit ett pilotprojekt på servicestället från och med slutet av 2023.

IT-servicepunkten är endast tillgänglig för personal och studenter vid Kumpula Campus i Exactum-rum A221-A224 på vardagar mellan kl. 9.00 och 15.00 i följande ärenden:

  • Avhämtning, utlåning och återlämnande av universitetets IT-utrustning (t.ex. bärbara arbetsdatorer och kringutrustning),
  • IT-stöd i akuta felsituationer.

Se platsen för den lokala IT-servicepunkten på Exactums andra våning på våra Flamma nyhet:

Obs: IT-Helpdesk kommer även i fortsättningen att vara den primära IT-supportkanalen för universitetets personal och studerande. Kontakta alltså IT-Helpdesk om du behöver support för universitetets allmänna IT-frågor:

Tillbaka upp