F-Secure Client Security päivitetään uuteen versioon Windows 10 -tietokoneilla 19.1. alkaen – ohjelman nimi muuttuu WithSecure Client Securityksi

15.01.2024 - 09.16

F-Secure Client Security -ohjelma päivitetään uuteen versioon yliopiston Windows 10 -tietokoneilla vuoden 2024 tammikuussa tietoturvasyistä. Päivityksen myötä myös ohjelman nimi ja visuaalinen ilme muuttuvat: löydät jatkossa ohjelman koneeltasi nimellä WithSecure Client Security. Aloitamme päivitykset yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleville Windows 10 -tietokoneille 19.1. alkaen.

• WithSecure Client Security -ohjelman uusin versio asentuu yliopiston Windows 10 -työtietokoneellesi arviolta kuukauden sisällä.
  • Hyväksy päivitys, kun näet siitä ilmoituksen tietokoneellasi.
  • Asennus kestää muutaman minuutin. Asennus ei vaadi koneen uudelleenkäynnistystä.
  • Jos lykkäät päivityksen ajankohtaa, voit asentaa sen Software Centeristä itsellesi sopivana ajankohtana.
  • Päivitys ei koske Mac-koneita.

Lisätietoja ohjeesta: WithSecure Client Security ja tietokoneen virustarkistus

Jos kohtaat teknisiä ongelmia päivityksen yhteydessä, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiimme: