Henkilöstön jäsen – helpota työtäsi ja poista opiskeluaikojesi roaming-verkkoprofiili käytöstä

19.03.2024 - 14.14

Opiskelijoille tarkoitettu liikkuva (roaming) verkkoprofiili on jäänyt monella nykyisellä yliopiston henkilöstön jäsenellä käyttöön. Verkkoprofiilin 300 megatavun kapasiteetin täyttyessä saat käyttämälläsi laitteella virheilmoituksen profiilin täyttymisestä, jonka vuoksi työsi voivat keskeytyä.

Suosittelemme, että poistat tarpeettoman roaming-verkkoprofiilin käytöstäsi mahdollisimman pian, mikäli et enää ole yliopiston opiskelija, etkä nimenomaisesti tarvitse ATK-asemien käyttöä varten tarkoitettua roaming-verkkoprofiilia. Profiili tallentaa opiskelijoiden omat asetukset siten, että ne säilyvät käytetystä ATK-asemasta riippumatta.

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin: