Kaikissa yliopiston verkkoyhteyksissä ja -palveluissa on käyttökatkoja 29.4.2024 klo 7–8

23.04.2024 - 08.54
Ingress

Kaikissa yliopiston verkkoyhteyksissä ja -palveluissa on käyttökatkoja maanantaina 29.4.2024 klo 7–8. Käyttökatkot koskevat yliopiston langattomia ja langallisia verkkoyhteyksiä, VPN-yhteyksiä, verkkopalveluita (mm. Flamma, helsinki.fi ja Microsoft 365) ja tunnistautumista. Katkot johtuvat yliopiston runkoverkon huoltotoimenpiteistä.

Katkojen aikana voit käyttää puhelimesi mobiilitukiasema-toimintoa (hotspot) verkkoyhteyden muodostamiseen. Katso IT-Helpdeskin mobiilitukiasema-ohje

Jos päivityksen ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan pikaisesti yhteyttä IT-Helpdeskiin:

Pahoittelumme katkosta aiheutuvasta vaivasta!