20.02.2025 - 11.15
Ingress
Tietokoneiden, IT-laitteiden, Microsoft-lisenssien ja ryhmätallennustilojen tilaukseen käytettävässä itsepalvelutyökalussa (Onify) on käyttökatko maanantaina 3.3.2025 klo 8–16 palvelun taustajärjestelmän päivityksen vuoksi. Katkon aikana myös muut Onify-itsepalvelutyökalun toiminnot ovat pois käytöstä – katso tarkempi erittely katkon vaikutuksen piirissä olevista järjestelmistä tästä tiedotteesta.
Jos sinun on tilattava työtietokone, IT-laitteita, Microsoft-tuotteita tai korkeampi Microsoft 365-lisenssitaso itsepalvelutyökalulla, teethän tilauksesi joko ennen katkoa tai sen jälkeen.
- Katso ohjeet tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaukseen Onify-itsepalvelutyökalulla
- Katso ohjeet Microsoft 365 -lisenssitasojen nostotilausten tekemiseen Onify-itsepalvelutyökalulla
Seuraavat palvelut ovat pois käytöstä käyttökatkon aikana maanantaina 3.3.2025 klo 8–16
- Tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaus Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Microsoft-tuotteiden lisenssitilaukset Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Microsoft 365 -lisenssitasojen nostotilausten tekeminen Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Ryhmätallennustilojen tilaus Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Virtuaalipalvelinten tilaukset Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Openshift-projektitilaukset Onify-itsepalvelutyökalulla.
- Tietokoneiden ja laitteiden hallinta Onify-itsepalvelutyökalulla (ml. laitteiden ylläpitäjäoikeuksien uusiminen työkalulla).
Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi
Pahoittelumme katkosta ja kiitokset kärsivällisyydestäsi!