Keskustakampuksen verkkoyhteyksissä huoltokatkoja perjantaina 8.3.2024 koko päivän mittaan

08.03.2024 - 10.37

Yliopiston keskustakampuksen verkkoyhteyksissä on käyttökatkoja 8.3.2024 koko päivän mittaan huoltotöiden vuoksi. Katkot koskevat ennen kaikkea yliopiston langattomia verkkoyhteyksiä, ja ne johtuvat huoltotoimenpiteistä, joilla ratkomme yliopiston keskustakampuksella vallalla olevia verkkoyhteysongelmia.

Verkkokatkoja esiintyy päivän mittaan keskustakampuksen eri rakennuksissa huoltotoimenpiteiden aikana.

Verkkokatkojen aikana voit käyttää puhelimesi mobiilitukiasema (hotspot)-toimintoa yhteyden muodostamiseen. Katso IT-Helpdesk-ohjeet yhteyden muodostamiseen hotspot-toiminnolla.

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Suuret pahoittelumme langattomien verkkojen huoltokatkojen aiheuttamasta vaivasta. Työskentelemme jatkuvasti tilanteen ratkaisemiseksi.