Kumpulan ja etäpisteiden verkkoyhteyksissä ja yliopiston verkkopalveluissa käyttökatkoja 7.5.2024 klo 7–8

30.04.2024 - 12.10

Kumpulan kampuksen ja etäpisteiden verkkoyhteyksissä ja yliopiston verkkopalveluissa on käyttökatkoja tiistaina 7.5.2024 klo 7–8. Käyttökatkot koskevat langattomia ja langallisia verkkoyhteyksiä ja tunnistautumista Kumpulassa ja etäpisteillä sekä yliopiston verkkopalveluita (mm. Flamma, helsinki.fi ja Microsoft 365). Katkot johtuvat yliopiston runkoverkon huoltotoimenpiteistä.

Katkojen aikana voit käyttää puhelimesi mobiilitukiasema-toimintoa (hotspot) verkkoyhteyden muodostamiseen. Katso IT-Helpdeskin mobiilitukiasema-ohje.

Kumpulan kampuksen lisäksi verkkokatkot koskevat seuraavia yliopiston etäpisteitä:

• Bio- ja ympäristötieteellisen tiedekunnan Lahden toimintayksikkö (Niemenkatu 73)
  • Korkeakoski (Hyytiäläntie 124)
  • Lammin biologinen asema (Pääjärventie 320)
  • Maaseudun tutkimus- ja koulutuskeskus (Seinäjoki: Keskuskatu 34, Kampusranta 9)
  • Mikkeli (Saimaankatu 6, Lönnrotinkatu 5, Lönnrotinkatu 7)
  • Saarentaus (Pohjoinen pikatie 800)
  • Tvärminnen eläintieteellinen asema (Hanko)
  • Vaasan oikeustieteellinen koulutus (Tammipiha, 4. krs, Pitkäkatu 28–30)
  • Värriön tutkimusasema (Savukoski)

Jos katkojen ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan pikaisesti yhteyttä IT-Helpdeskiin:

Pahoittelumme katkoista aiheutuvasta vaivasta!