Lähituen IT-palvelupiste palvelee Kumpulan kampuksen yliopistolaisia 2.4.2024 alkaen

21.03.2024 - 12.42

Lähituen IT-palvelupiste palvelee Kumpulan kampuksen yliopistolaisia IT-laiteasioissa (nouto, lainaus ja palautus) ja tarvittaessa akuuteissa IT-tukitilanteissa Kumpulan Exactumissa 2.4.2024 alkaen. Tietotekniikkakeskus on pilotoinut palvelupistettä vuoden 2023 loppupuolelta lähtien.

Lähituen IT-palvelupiste palvelee yksinomaan Kumpulan kampuksen yliopistolaisia Exactumin tiloissa A221–A224 arkisin klo 9–15 seuraavissa asioissa:

• Yliopiston IT-laitteiden (esim. työkannettavien ja oheislaitteiden) nouto, lainaus ja palautus,
  • IT-tuki akuuteissa vikatilanteissa.

Katso IT-palvelupisteen sijainti Exactumin 2. kerroksessa Flamma-uutisestamme.

Huom: IT-Helpdesk on jatkossakin yliopistolaisten ensisijainen IT-tukikanava. Olethan siis yhteydessä IT-Helpdeskiin, mikäli tarvitset tukea yliopiston muissa IT-asioissa: