Langattomiin verkkoihin kirjautumisessa ja langattomissa yhteyksissä lyhyitä katkoja Kumpulassa 27.2.2024 klo 13–15

19.02.2024 - 11.25

Kumpulan kampuksen langattomiin verkkoihin kirjautumisessa ja langattomissa yhteyksissä (eduroam, HelsinkiUni ja HelsinkiUni Guest) on lyhyitä käyttökatkoja tiistaina 27.2.2024 klo 13–15. Käyttökatkot johtuvat yliopiston langattomissa verkoissa ja VPN-yhteyksissä käytettyjen kirjautumispalveluiden uudistuksesta.

Huom! Katkoista aiheutuu sinulle vähiten vaivaa, jos kirjaudut yliopiston langattomiin verkkoihin (eduroam, HelsinkiUni tai HelsinkiUni Guest) ennen klo 13 alkavia huoltotoimenpiteitä.

Jos katkon ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi tai muusta painavasta syystä, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa vaivaa.