Ohjelmistojakelussa käyttökatko 23.4.2024 klo 9–16

19.04.2024 - 12.16

Ohjelmistojakelussa (ohjelmistojakelu.helsinki.fi) on käyttökatko tiistaina 23.4.2024 klo 9–16 ohjelmistojakeluportaalin päivityksen vuoksi. Katkon aikana ohjelmistojakelusta ei voi ladata ohjelmistoja tai asetustiedostoja. Päivitys mahdollistaa mm. ohjelmistojakelun käyttöliittymän kehittämisen tulevaisuudessa.

Suosittelemme, että lataat ohjelmistojakelusta tarvitsemasi sovellukset tai asetustiedostot ennen käyttökatkoa tai sen jälkeen. Ohjelmistojakelu on yliopiston lisensoimien ohjelmistojen jakelupalvelu, joka on tarkoitettu yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille. Palvelun kautta voit ladata ohjelmistoja myös kotikäyttöön.

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa vaivaa. Kiitos kärsivällisyydestäsi käyttökatkon aikana!