Uusi Teams tulee käyttöön yliopiston henkilöstön Windows-koneille vuoden 2024 alkupuolella – kokeile uutta ja nopeampaa sovellusta 7.2. alkaen!

01.02.2024 - 12.47

Uusi Teams tulee käyttöön yliopiston henkilöstön keskitetysti ylläpidetyille Windows-tietokoneille alkuvuodesta 2024. Teamsin uusi versio on merkittävästi aiempaa nopeampi, minkä lisäksi sovelluksessa on paljon uusia toiminnallisuuksia.

Tietotekniikkakeskus tuo uuden Teamsin tarjolle yliopiston henkilöstön Windows-koneille 7.2.2024. Voit ottaa uuden Teamsin käyttöön klikkaamalla Try the new Teams -säädintä sovelluksesi vasemmassa yläkulmassa heti, kun se tulee tarjolle.

Huom: Microsoft on tehnyt muutoksia Teamsin oletusnäkymiin uudessa versiossa. Suosittelemme, että teet seuraavat muutokset sovelluksen asetuksiin otettuasi uuden Teamsin käyttöön, jotta käyttökokemuksesi säilyy ennallaan:

1. Jotta Teams-ryhmäsi näkyvät entiseen tapaan luettelona laatikkonäkymän sijaan, valitse Teamsin oikean yläkulman kolmesta pisteestä (profiilikuvasi vasemmalla puolella) Settings -> Appearance and Accessibility ja valitse Layout-kohdasta List:.

2. Säilyttääksesi aiemman Teamsin teeman, valitse Teamsin oikean yläkulman kolmesta pisteestä (pofiilikuvasi vasemmalla puolella) Settings -> Appearance and Accessibility ja valitse Theme-kohdasta Classic.

Uusi Teams korvaa vanhan version kokonaan alkuvuodesta 2024. Tiedotamme käyttöönoton aikataulusta erikseen.

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin: