Tuo vanhat tietokoneet ja IT-laitteet kierrätykseen ja kysy meiltä yliopiston IT:stä Kumpulan kampuksella 22.5.2024 klo 11–14!

07.05.2024 - 10.36
Ingress

Pölyttyykö vanha yliopiston läppärisi kaapin perukoilla? Oletko kiinnostunut yliopiston IT:stä? Tietotekniikkakeskuksen IT-asiakastuki kampanjoi IT-kierrätyksen ja -infon merkeissä Kumpulan pop-up-pisteillä Chemicumin, Exactumin ja Physicumin 1. kerrosten auloissa keskiviikkona 22.5.2024 klo 11–14!

Kampanja-aikana voit tuoda vanhat yliopiston läppärisi, puhelimesi, tablettisi ja muut laitteet pop-up-pisteille IT-kierrätykseen. Lisäksi IT-asiakastukemme on paikalla vastaamassa kaikkiin yliopiston IT-aiheisiin kysymyksiisi!

Huom:

• Voit toimittaa vanhat IT-laitteet kierrätykseen yliopiston IT-kierrätyspalvelun kautta itsellesi sopivaan aikaan. Voit lähettää laitteesi kierrätykseen kätevästi IT-kierrätyskuoressa. Katso IT-kierrätysohjeet.
  • IT-kierrätyspalveluun tuotavien tietokoneiden kiintolevyt tyhjennetään tietoturvallisesti!
  • Tietotekniikkakeskus kasvattaa yliopiston IT-laitteiden käyttöikää noin kolmanneksella kierrättämällä laitteet niiden elinkaaren sellaisessa vaiheessa, jossa ne voidaan jälleenmyydä yliopiston IT-kierrätyskumppani 3 Step IT:lle.

Tervetuloa kierrättämään IT-laitteita ja kysymään meiltä yliopiston IT:stä!