Den gamla Wiki-tjänsten inaktiveras den 15 februari 2024

07.02.2024 - 14.11

Universitetets gamla Confluence Wiki-tjänst (wiki-emerita.it.helsinki.fi) kommer att avvecklas helt torsdagen den 15 februari 2024 efter midnatt. Efter detta kan du inte längre läsa eller redigera innehåll på den gamla Wikin.

Wiki-emerita.it.helsinki.fi-adresser kommer att omdirigeras till Flamma Workgroups och XWiki från och med den 15 februari 2024 kl. 08.00. Så här kommer du via wiki-emerita.it.helsinki.fi-länkarna till de nya adresserna för ditt innehåll i Flamma Workgroups och XWiki.

Obs! Spara ändå de nya adresserna till ditt innehåll i dina bokmärken, eftersom omdirigeringarna kommer att sluta fungera om ett tag.

Universitetets nya XWiki-tjänst finns på adressen wiki.helsinki.fi. Anvisningar för hur du använder XWiki finns på IT-Helpdesks hjälpsida.

Om du behöver support, vänligen kontakta IT-Helpdesk: