Vanha Wiki-palvelu poistuu käytöstä 15.2.2024

07.02.2024 - 14.09

Yliopiston vanha Confluence Wiki -palvelu (wiki-emerita.it.helsinki.fi) poistuu kokonaan käytöstä torstaina 15.2.2024 keskiyön jälkeen. Tämän jälkeen et enää voi lukea tai muokata sisältöjä vanhassa Wikissä.

Wiki-emerita.it.helsinki.fi-osoitteet uudelleenohjataan Flamma Workgroups- ja XWiki-palveluun 15.2.2024 klo 8 alkaen. Näin pääset vanhojen wiki-emerita.it.helsinki.fi-linkkien kautta sisältöjesi uusiin osoitteisiin Flamma Workgropusissa ja XWikissä.

Huom: tallennathan kuitenkin sisältöjesi uudet osoitteet kirjanmerkkeihisi, sillä uudelleenohjaukset lakkaavat toimimasta myöhemmin.

Yliopiston uusi XWiki-palvelu on käytössäsi osoitteessa wiki.helsinki.fi. Ohjeita XWikin käyttöön voit lukea IT-Helpdeskin ohjesivulta.

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin: