Zoom-pilvitallennuksen vikatilanteen selvitys jatkuu – käytä paikallista tallennusta tai Teamsia

04.11.2024 - 13.28
Ingress

Zoomin pilvitallennuksen vikatilanteen selvitys jatkuu. Yliopiston Zoom-palveluntarjoajat Nordunet ja CSC ovat vuoden 2024 syksyn mittaan jatkuvasti työskennelleet ongelman ratkaisemiseksi. Valitettavasti vikatilanne kuitenkin jatkuu vielä toistaiseksi, ja Zoomin pilvitallennus ei toistaiseksi toimi. Nordunet ja CSC jatkavat aktiivisesti elokuun lopussa ilmenneen vikatilanteen selvittämistä.

Tiedotamme Zoomin pilvitallennustoiminnon korjauksesta yliopistolaisille heti saatuamme Nordunetiltä tiedon vian korjauksesta. 

Voit käyttää Zoomin paikallista tallennusta tai Teamsia tallenteiden tekemiseenvikatilanteen aikana

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:

Syvät pahoittelumme vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta!

Takaisin ylös