04.11.2024 - 13.28
Ingress
Zoomin pilvitallennuksen vikatilanteen selvitys jatkuu. Yliopiston Zoom-palveluntarjoajat Nordunet ja CSC ovat vuoden 2024 syksyn mittaan jatkuvasti työskennelleet ongelman ratkaisemiseksi. Valitettavasti vikatilanne kuitenkin jatkuu vielä toistaiseksi, ja Zoomin pilvitallennus ei toistaiseksi toimi. Nordunet ja CSC jatkavat aktiivisesti elokuun lopussa ilmenneen vikatilanteen selvittämistä.
Tiedotamme Zoomin pilvitallennustoiminnon korjauksesta yliopistolaisille heti saatuamme Nordunetiltä tiedon vian korjauksesta.
Voit käyttää Zoomin paikallista tallennusta tai Teamsia tallenteiden tekemiseenvikatilanteen aikana
- Katso IT-Helpdesk-ohjeet paikalliseen tallennukseen Zoomissa
- Huom: pidäthän tietokoneesi päällä, kunnes paikallisesti tallennetun tallenteen konvertointi on valmis.
- Katso Microsoftin ohjeet kokousten tallentamiseen Teamsissa
Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi
Syvät pahoittelumme vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta!