Zoom-pilvitallennuksessa vikatilanne 17.10.2025 noin klo 10 alkaen – käytä paikallista tallennusta

17.10.2025 - 12:58
Ingress

Yliopiston Zoom-palvelun pilvitallennuksessa havaittiin vikatilanne 17.10.2025 noin klo 10. Vikatilanteen vuoksi jotkin Zoomissa aamupäivästä 17.10. lähtien tehdyt tallenteet eivät ole tallentuneet pilvipalveluun, ja pilvitallennuslinkin sisältävän sähköpostin toimitus voi kestää useammasta tunnista muutamaan päivään. Yliopiston Zoom-palveluntarjoaja Nordunet selvittää parhaillaan ongelmaa.

Vikatilanteen aikana suosittelemme käyttämään Zoomin paikallista tallennusta tai Teamsia tallenteiden tekemiseen 

Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin

Syvät pahoittelumme vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta!

Takaisin ylös