17.10.2025 - 12:58
Ingress
Yliopiston Zoom-palvelun pilvitallennuksessa havaittiin vikatilanne 17.10.2025 noin klo 10. Vikatilanteen vuoksi jotkin Zoomissa aamupäivästä 17.10. lähtien tehdyt tallenteet eivät ole tallentuneet pilvipalveluun, ja pilvitallennuslinkin sisältävän sähköpostin toimitus voi kestää useammasta tunnista muutamaan päivään. Yliopiston Zoom-palveluntarjoaja Nordunet selvittää parhaillaan ongelmaa.
Vikatilanteen aikana suosittelemme käyttämään Zoomin paikallista tallennusta tai Teamsia tallenteiden tekemiseen
- Katso IT-Helpdesk-ohjeet paikalliseen tallennukseen Zoomissa
- Katso Microsoftin ohjeet kokousten tallentamiseen Teamsissa
Jos tarvitset tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi
Syvät pahoittelumme vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta!