Unitube-studioissa ja -saleissa tehtyjen uusien tallenteiden käsittelyssä havaittiin vikatilanne 3.1.2024 noin klo 8 alkaen. Saleissa ja studioissa tehdyt videot tallentuvat, mutta pieni osa niistä ei siirry Unituben taustajärjestelmään käsittelyyn normaalisti. Jumiin jäävät tallenteet eivät näy kokoelmissa ja videosarjoissa.
Käsittelyyn jumiin jäävät tallenteet näkyvät kokoelmissa ja videosarjoissa vikatilanteen päätyttyä. Pyrimme korjaamaan vikatilanteen mahdollisimman pian. Unitube-studioissa ja -saleissa tehtyjen uusien tallenteiden käsittelyä lukuun ottamatta Unitube-palvelut toimivat normaalisti (Unitube-lataamo ja -katsomo).
Huom:
- Jos Unitube-studio- tai salitallenteesi ei ole tullut perille, ja haluat saada sen mahdollisimman pian jaettua, otathan yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi. Tukitiimimme voi lähettää pyynnöstä yksittäisiä videotiedostoja vikatilanteen aikana.
- Vikatilanteen aikana voit käyttää yliopiston Zoom-palvelua luentojen tallentamiseen ja ladata tallenteet Unitube-lataamon kautta Unitubeen. Katso ohjeet luentojen ja kokousten tallentamiseen IT-Helpdeskin Zoom-ohjeesta ja ohjeet Unitube-lataamon käyttöön.
Jos tarvitse tukea, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiin:
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Puh: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi
Tiedotamme yliopistolaisille vikatilanteen päättymisestä erikseen. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!