Yliopiston Zoom-palveluun päivityksiä ja muutoksia – päivitä sovelluksesi uusimpaan versioon!

16.05.2024 - 10.35

Yliopiston Zoom-palveluun (Funet Miitti) tuli merkittäviä parannuksia ja muutoksia 1.5.2024 alkaen. Käyttöliittymäuudistusten lisäksi Zoom muutti yliopiston lisenssimallin Zoom One for Education Enterprise Essentials -lisenssimalliksi, ja palvelun nimi muuttui Zoom Workplaceksi. Lisenssimuutos koskee kaikkia yliopiston Zoom-palvelun käyttäjiä.

Uudessa yliopiston Zoom Workplace -versiossa:

Saat päivityksen automaattisesti yliopiston työtietokoneellesi kytkemällä koneesi yliopiston verkkoon joko VPN- tai lankayhteydellä ja kirjautumalla Zoomiin yliopiston tunnuksillasi. Kotikoneellesi sinun täytyy asentaa päivitys erikseen. Katso ohjeet yliopiston Zoom-palvelun käyttöön IT-Helpdeskin ohjesivustolta.