IT-ohjeistus

Palvelukoodi
0412
Palvelun tila
4 - Käytössä
Palvelu on tarkoitettu
Henkilöstö
Opiskelijat
Ulkopuoliset
Yksiköt
Lyhyt kuvaus

Yliopiston yleisimpien sovellusten ja tietotekniikkapalveluiden ohjeistus osoitteessa https://helpdesk.it.helsinki.fi/

Palvelun kuvaus

Tietotekniikkapalveluiden ohjeistus on keskitetty IT-Helpdesk -ohjesivustoon osoitteessa https://helpdesk.it.helsinki.fi/. Palvelu sisältää ohjeet kaikkien tavallisimpien tietotekniikkapalveluiden käyttöön. IT-Helpdeskin ohjesivustolta löytyy myös laajempia ohjeita tavallisimpiin käyttötilanteisiin, kuten tunnuksen aktivointiin ja hyviin tietoturvakäytöntöihin. Palvelu on käytössä itsepalveluperiaatteella, ja se toimii 24/7 myös silloin, kun Helpdeskin muut palvelut ovat suljettuna. Ohjeportaali on kaikille avoin, ja se palvelee suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Palvelun saa käyttöön

Palvelua ei tarvitse erikseen ottaa käyttöön. Ohjeet löytyvät ilman kirjautumista täältä https://helpdesk.it.helsinki.fi/.

Vastuut

-

Käyttäjätuki

-

Lisätiedot

Tietotekniikkakeskuksen IT-Helpdesk auttaa tilanteissa, joissa ohjeistus ei riitä. IT-Helpdeskin yhteystiedot löydät täältä https://helpdesk.it.helsinki.fi/help/7000.

Palveluyksikkö
TIKE
Palvelun omistaja
Teo Kirkinen
Palveluvastaava
Marina Lindholm
Takaisin ylös