IT-laitteiden ja Microsoft-lisenssien tilaustyökalussa käyttökatko 29.6.2021

21.06.2021 - 12.34

Tietokoneiden, IT-laitteiden ja Microsoft-lisenssien tilaukseen käytettävässä itsepalvelutyökalussa on koko päivän kestävä käyttökatko tiistaina 29.6.2021 alustapäivityksestä johtuen. Jos sinun on katkon aikana tilattava tietokone, IT-laitteita, Microsoft-tuotteita tai nostettava Microsoft 365 -lisenssitasoa, ota yhteyttä IT-Helpdeskiin.

Käyttökatkon aikana tiistaina 29.6.2021:

  • Tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaus ei toimi itsepalvelutyökalulla
  • Microsoft-tuotteiden lisenssitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Microsoft 365 -lisenssitasojen nosto ei toimi itsepalvelutyökalulla
  • Virtuaalipalvelinten tilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Openshift-projektitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Työasemahallinta ei toimi
  • Virtuaalivarasto ei toimi
  • Dustinin esiasennukset eivät toimi

Lisätietoa itsepalvelutyökalusta tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaussivulla sekä Microsoft 365 -lisenssitason nostaminen -sivulla.

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa!
 

Takaisin ylös