Mitä kaikkea yliopiston IT-vuoteen 2022 mahtui? Tutustu Tiken toimintakertomukseen!

07.03.2023 - 13.15
Ingress

Nykyisessä maailmantilanteessa esimerkiksi kyberturvallisuuden merkitys on kasvanut entisestään, ja tietotekniikkakeskus onkin yliopistolaisten IT-palveluiden kehittämisen ja ylläpidon lisäksi vankistanut yliopiston tietoturvaa monin eri tavoin. Tietotekniikkakeskuksen vuoden 2022 toimintakertomuksesta voit lukea, mitä kaikkea teemme, jotta yliopiston IT-palvelut vastaavat yliopistolaisten tarpeisiin ja tietojärjestelmät toimivat tehokkaasti.

Tuoreessa toimintakertomuksessamme kerromme muun muassa koko yliopistoa koskevan IT2030-suunnitelman päivityksestä ja työkulttuuriprojektistamme, sekä avaamme mielenkiintoisia lukuja yliopistolaisten IT-palveluista. Vuonna 2022 käyttäjähallintomme piirissä oli esimerkiksi ennätykselliset 122 115 henkilöä.

Tiken projektien ja kehitystehtävien läpileikkauksen lisäksi saat toimintakertomuksestamme myös katsauksen yliopiston IT-palveluita koskevista trendeistä ja siitä, miten yliopistolaiset käyttävät palveluitamme (esim. Teams- ja Zoom).

Tutustu toimintakertomukseemme Tiken verkkosivuilla!