Osallistu ilmaisille SAS-verkkokursseille – tarjolla mm. datalukutaitojen ja koneoppimisen kursseja

22.03.2022 - 09.35

SAS tarjoaa yliopistolaisille ilmaisia verkkokursseja muun muassa datalukutaidoista, koneoppimisesta, SAS-ohjelmoinnista, JMP-ohjelmistosta, tiedon visualisoimisesta ja tilastomenetelmien hyödyntämisestä. Kurssien suorituksesta saa digitaalisia SAS-merkkejä sekä virallisia SAS-kurssitodistuksia. Kursseille voivat osallistua yliopiston ja Avoimen yliopiston opiskelijat sekä yliopiston henkilöstö.

Osallistumisohjeet:

1. Mene osoitteeseen www.sas.com/skillbuilder
  2. Rullaa sivua alas ja klikkaa vihreää Log in Now to Get Free Resources -nappia.
  3. Luo käyttäjätili käyttämällä yliopiston sähköpostiosoitettasi (etunimi.sukunimi@helsinki.fi). Jos sinulla on jo yliopiston sähköpostiosoitteella luotu tunnus, voit kirjautua sisään.
  4. Hyväksy käyttöehdot My Training -sivulla ja klikkaa Submit -nappia.
  5. Siirryt SAS Skill Builder for Students -kotisivulle.
  6. Klikkaa Start Learning -nappia Learn SAS -välilehdellä. Välilehdeltä löydät kaikki e-kurssit aihepiireittäin.
  7. Huom! Kun aloitat kurssin ensimmäistä kertaa, klikkaa sinistä Enroll me -nappia aloittaaksesi kurssin.

Katso myös SAS Skill Builder -ohjevideo. Kysymykset ja tuki: https://support.sas.com/en/support-home.html