Tietoa Mapin/Webmailin teknisestä alasajosta

11.01.2017 - 15.09
Päivitetty

Yliopiston henkilökunnasta jo 98 % on siirtynyt Mappi/Webmail-sähköpostista Office 365:en käyttäjäksi. Viimeisen kahden kuukauden aikana kaikista yliopistolaisista jo 11 000 on tehnyt siirtymän. Tietotekniikkakeskus kiittää kaikkia aktiivisuudesta!

Mappi/Webmail ei ole enää tuettu palvelu, mutta toimii aiemmin ilmoitetusta poiketen vielä toistaiseksi teknisesti. Tämä johtuu siitä, että eräitä erityisryhmiä ei ole voitu teknisistä syistä siirtää Office 365:een. Lopullisen alasajon päivämäärästä lähetetään suoraan sähköpostia tunnus@mappi.helsinki.fi -osoitteen käyttäjille.

Jos sinulla on siis edelleen voimassa oleva henkilökohtainen Mappi/Webmail -tunnus, käy ajoittain lukemassa Mappi/Webmail-sähköpostisi tai tee Webmailissa uudelleenohjaus Office 365:een. Katso tarkempi ohje.

Helpdeskin tuki Mappi/Webmail-käyttäjille rajoittuu tästä eteenpäin ainoastaan Office 365 -siirtymiin liittyviin kysymyksiin.