Uusi Unitube-lataamo on julkaistu

31.01.2020 - 10.39
Päivitetty

Uusien tallenteiden vienti sekä käyttö- ja julkaisuoikeuksien hallinnointi on aiempaa vaivattomampaa tänään julkaistun, kokonaan uudistetun Unituben lataamopalvelun avulla. Löydät uuden Unitube-lataamon osoitteesta: lataamo.helsinki.fi.

Unitube on kaikkien yliopistolaisten videopalvelu, jossa voit ladata, katsoa ja tallentaa videoita, julkaista niitä eri ympäristöissä sekä hallinnoida omien tallenteidesi julkaisuoikeuksia.

• Uudet toiminnallisuudet, kokonaan uudistettu taustajärjestelmä sekä paremmat videoiden taustatiedot helpottavat jo nyt videoiden jakamista. Myöhemmin julkaistava uusi Unitube-katsomo parantaa niiden näkyvyyttä ja löydettävyyttä entisestään.
  • Lisäksi eri kampuksilla on erikseen varattavia Unitube-studioita ja -luentosaleja, joista voit korttikirjautumisen avulla tallentaa videoita suoraan Unitubeen. Saleissa ja studioissa tehtyjä tallenteita voi myös hallinnoida uuden lataamopalvelun avulla.
  • Lue lisää Unitubesta ja tutustu uuden lataamon ohjeisiin Helpdesk-sivustolla!

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni !