Zoom-koulutuksia yliopistolaisille vuodenvaihteessa

05.12.2019 - 11.13
Päivitetty

Reaaliaikaiseen vuorovaikutukseen, kokoustamiseen, etäopetukseen ja webinaareihin soveltuva Zoom-videoviestintäpalvelu otettiin Helsingin yliopistolla käyttöön lokakuussa 2019. Kuten aiemmin kerroimme, se korvaa myös vuodenvaihteessa käytöstä poistuvan Adobe Connect -verkkokokousjärjestelmän.

Nyt käyttöönoton päästyä vauhtiin tarjoamme yliopistolaisille mahdollisuuden tutustua palveluun kahdessa vuodenvaihteessa järjestettävässä suomenkielisessä koulutustilaisuudessa. Niissä tietotekniikan ja videoviestinnän asiantuntijamme kertovat Zoomin käyttömahdollisuuksista ja opastavat alkuun sen käytössä. Lisäksi esittelemme lyhyesti Microsoft Teamsin vuorovaikutusmahdollisuuksia ja kerromme, kumpi palveluista kannattaa valita mihinkin käyttötarkoitukseen.

Kerro meille, mitä haluaisit tietää Zoomista ottamalla yhteyttä osoitteeseen zoom@helsinki.fi! Voit ottaa meihin myös yhteyttä, jos toivot kampuksellesi koulutusta tai toista webinaaria.

Pysy ajan hermolla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni !