Outlook: kuinka pääsen aloittamaan tilin lisäämisen alusta uudelleen?

Office 365 ja Windows ovat Microsoftin tarjoamia palveluja, joita se kehittää omien aikataulujensa mukaan. Ohjeistuksessa voi esiintyä eroavaisuuksia käyttäjän näkymään verrattuna. Jokaisen sivun alareunassa on linkki palautelomakkeeseen, jolla voit ilmoittaa olennaisista muutoksista.

Jos tulit epähuomiossa sulkeneeksi tilin lisäämisessä avustavan asennusvelhon liian aikaisin, pääset aloittamaan alusta näin: 

  • Sulje Outlook.
  • Poista muodostunut sähköpostiprofiili tietokoneeltasi näin:
    • Avaa Control Panel starttivalikosta.
    • Klikkaa auki Mail (32-bit).
    • Klikkaa Show Profiles.
    • Valitse poistettava profiili ja klikkaa Remove.
    • Tietokone varoittaa, että välimuistissa oleva data poistetaan. Voit huoletta klikata Yes jatkaaksesi, mitään olennaista ei vielä ole ehtinyt kertyä.
  • Käynnistä Outlook ja odota, että tilin lisäämisessä auttava velho käynnistyy automaattisesti.

Yksityiskohtaiset, kuvitetut ohjeen löydät kohdasta Tarkka ohje.

Jos tulit epähuomiossa sulkeneeksi tilin lisäämisessä avustavan asennusvelhon liian aikaisin, pääset aloittamaan alusta näin: 

 

  • Sulje Outlook.
  • Poista muodostunut sähköpostiprofiili tietokoneeltasi näin: 
    • Avaa Control Panel starttivalikosta:

Klikkaa auki Mail (32-bit).

Klikkaa Show Profiles.

Valitse poistettava profiili ja klikkaa Remove.

Tietokone varoittaa, että välimuistissa oleva data poistetaan. Voit huoletta klikata Yes jatkaaksesi, mitään olennaista ei vielä ole ehtinyt kertyä.

Käynnistä Outlook ja odota, että tilin lisäämisessä auttava velho käynnistyy automaattisesti.

Anna palautetta

Helsingin yliopiston IT-Helpdeskin ohjesivusto auttaa sinua työhösi liittyvissä IT-aiheisissa kysymyksissä. Kerro meille, miten voisimme parantaa ohjeitamme. Arvostamme suuresti palautettasi!

Kuinka parantaisit ohjeistusta?
Takaisin ylös