Ohjelmistojakelu

Tjänstestatus
4 - Käytössä
Kort beskrivning

Yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle kotikäyttöön hankkimien ohjelmistojen jakelupalvelu.

Service beskrivning

Ohjelmistojakelu on yliopiston lisensoimien ohjelmistojen jakelupalvelu. Palvelun kautta voi ladata ohjelmistojen asennustiedostoja kotikäyttöä varten. Ohjelmistovalikoima voi vaihdella riippuen palvelun käyttäjän roolista yliopistolla. Esimerkiksi henkilökunnan ohjelmistovalikoima on tyypillisesti laajempi kuin opiskelijoiden käytössä oleva valikoima. Palvelun kautta jaellaan yliopistolaisille kotikäyttöön sovellusten asennusmedioita yliopiston hankkimien kampuslisenssien puitteissa.

Hur tjänsten tas i bruk

Ohjelmistovalikoima ja asennustiedostot löytyvät osoitteesta https://ohjelmistojakelu.helsinki.fi/.

Ansvar

Tietotekniikkakeskus vastaa palvelun toimivuudesta. Käyttäjät kuittaavat asennusmedioita ladatessaan käyttöehtosopimukset sovelluskohtaisesti sitoutuen noudattamaan lisenssiehtoja.

Användarsupport

Helpdesk