Eläinsairaalassa ja Viikin kampuksella tietoliikennekatko 8.6.2020 klo 7.30–8.00

04.06.2020 - 12.46
Päivitetty

Eläinsairaalassa ja Viikin kampuksella on tietoliikennekatko 8.6.2020 klo 7.30–8.00. Eläinsairaalassa katko on kattava, muualla Viikin kampuksella se koskee yliopiston työasemaverkkoja. Katko on osa yliopiston runkoverkon uudistustöitä, joiden myötä tietotekniikkakeskus parantaa yliopiston runkoverkon suorituskykyä ja toimintavarmuutta 2020 aikana.

Tietoliikennekatkon aikana eläinsairaalassa ja Viikin kampuksella maanantaina 8.6.2020, klo 7.30–8.00:

• Yliopiston langattomat ja lankaverkkoyhteydet eivät toimi tai niissä esiintyy häiriöitä
  • Yliopiston tiloissa olevien laitteiden etäkäyttö ei toimi
  • Jos katkon ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan meihin yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa ja kiitämme yliopistolaisia kärsivällisyydestä.

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni!