F-Secure Client Security päivitetään uuteen versioon Windows 10 -koneilla kesäkuun aikana

26.05.2021 - 12.23
Päivitetty

F-Secure Client Security -ohjelma päivitetään uuteen versioon yliopiston Windows 10 -tietokoneilla vuoden 2021 kesäkuun aikana tietoturvasyistä. Päivityksen pakollinen asennuspäivämäärä on 30.6.2021.

• F-Secure Client Security -ohjelman uusin versio asentuu yliopiston Windows 10 -työtietokoneellesi 30.6.2021 mennessä. Hyväksy päivitys, kun näet siitä ilmoituksen tietokoneellasi. Päivitys vaatii uudelleenkäynnistyksen.
  • Jos lykkäät päivityksen ajankohtaa, voit asentaa sen Software Centeristä itsellesi sopivana ajankohtana.
  • Päivityksen myötä F-Secure Client Security -ohjelman oma palomuuri poistuu käytöstä, ja käyttöön tulee Windows 10 -käyttöjärjestelmän oma palomuuri.
  • Ennen päivitystä paikallisesti tehdyt F-Secure -ohjelman palomuurisäännöt lakkaavat toimimasta. Tämän myötä jotkut sovellukset voivat myös lakata toimimasta. Jos sinulla on tarve asettaa paikallisia palomuurisääntöjä, olethan yhteydessä IT-Helpdeskiimme: