18.02.2021 - 14.22
Päivitetty
Tietokoneiden, IT-laitteiden ja Microsoft-lisenssien tilaukseen käytettävässä itsepalvelutyökalussa on koko päivän mittainen käyttökatko tiistaina 23.2.2021 työkalun alustapäivityksestä johtuen. Jos sinun on tilattava tietokone, IT-laitteita, Microsoft-tuotteita tai nostettava Microsoft 365-lisenssitasoa katkon aikana, ota yhteyttä IT-Helpdeskiin.
Alustapäivityksen myötä itsepalvelutyökalun ulkoasu muuttuu helppolukuisemmaksi ja laitetilausten tuotekatalogi uudistuu.
Käyttökatkon aikana tiistaina 23.2.2021:
- Tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaus ei toimi itsepalvelutyökalulla
- Microsoft-tuotteiden lisenssitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
- Microsoft 365 -lisenssitasojen nosto ei toimi itsepalvelutyökalulla
- Virtuaalipalvelinten tilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
- Openshift-projektitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
- Työasemahallinta ei toimi
- Dustinin esiasennukset eivät toimi
Lisätietoa itsepalvelutyökalusta tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaussivulla sekä Microsoft 365 -lisenssitason nostaminen -sivulla.
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa!