IT-laitteiden ja Microsoft-lisenssien tilaustyökalussa käyttökatko 23.2.2021

18.02.2021 - 14.22
Päivitetty

Tietokoneiden, IT-laitteiden ja Microsoft-lisenssien tilaukseen käytettävässä itsepalvelutyökalussa on koko päivän mittainen käyttökatko tiistaina 23.2.2021 työkalun alustapäivityksestä johtuen. Jos sinun on tilattava tietokone, IT-laitteita, Microsoft-tuotteita tai nostettava Microsoft 365-lisenssitasoa katkon aikana, ota yhteyttä IT-Helpdeskiin.

Alustapäivityksen myötä itsepalvelutyökalun ulkoasu muuttuu helppolukuisemmaksi ja laitetilausten tuotekatalogi uudistuu.

Käyttökatkon aikana tiistaina 23.2.2021:

  • Tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaus ei toimi itsepalvelutyökalulla
  • Microsoft-tuotteiden lisenssitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Microsoft 365 -lisenssitasojen nosto ei toimi itsepalvelutyökalulla
  • Virtuaalipalvelinten tilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Openshift-projektitilaukset eivät toimi itsepalvelutyökalulla
  • Työasemahallinta ei toimi
  • Dustinin esiasennukset eivät toimi

Lisätietoa itsepalvelutyökalusta tietokoneiden ja IT-laitteiden tilaussivulla sekä Microsoft 365 -lisenssitason nostaminen -sivulla.

Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa!

Takaisin ylös