Kehitämme Unitubea – vastaa kyselyymme Unitube-studioista ja luokkatiloista

08.03.2023 - 10.45

Unitube-studioiden ja -luokkatilojen varaajat saavat keskiviikkona 8.3. sähköpostitse kyselyn Unituben ja Unitube-paneelien käytöstä. Kysely lähetetään niille yliopiston Unitube-palvelun käyttäjille, jotka ovat käyttäneet Unitube-studioita tai luokkatiloja vuosina 2022 ja 2023. Kysely on osa Unituben jatkuvaa kehitystä, ja kattavampi kysely Unituben käytöstä aukeaa yliopistolaisille myöhemmin tänä vuonna.

Kyselyn toteuttaa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun ylempää ammattikorkeakoulututkintoa opiskeleva ryhmä osana Digital Service Design -kurssia, jossa on mukana opiskelija tietotekniikkakeskuksen opetuksen tuki ja videopalvelut -ryhmästä.

Kyselyyn vastaamisessa kestää muutama minuutti. Voit vastata kyselyyn myös seuraavasta linkistä: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/122814/lomake.html?rinnakkaislomake=Unitubefin

Kehitämme saamiemme vastausten perusteella Unitube-palvelua edelleen. Suuret kiitoksemme siis sinulle vastauksista.