Microsoft 365 -lisenssitasoista yliopiston Mac- ja Windows-tietokoneilla

10.11.2020 - 12.16
Päivitetty

Yliopiston Microsoft 365 -sopimukseen kuuluu useita erihintaisia lisenssitasoja. Käyttääksesi Microsoft 365 Apps -sovelluksia yliopiston Mac- tai Windows-työkoneellasi, sinulla on oltava vähintään Microsoft 365 A3-lisenssitaso käytössäsi. Yliopistolaisten oletuksena saama lisenssitaso määräytyy Microsoft 365 -lisenssitason nostaminen -sivulla kohdassa Oletuslisenssitasot ryhmittäin olevan taulukon mukaan.

• Käyttääksesi yksin sinulle nimettyä yliopiston Windows-tietokonetta tarvitset vähintään Microsoft 365 A3-lisenssitason. Tällöin saat myös paikallisesti asennetun Office-ohjelmiston käyttöösi. A1-lisenssillä voit käyttää vain yhteiskäyttöisiä tietokoneita ja Officen www-selaimella käytettäviä versioita!
  • Käyttääksesi Microsoft 365 Apps -ohjelmistoa yksin sinulle nimetyllä yliopiston Mac-tietokoneella (omalla työkoneellasi), tarvitset vähintään Microsoft 365 A3-lisenssitason.
  • Microsoft 365 -lisenssitasojen korotukset perustuvat aina yksikön tarpeisiin (työperäinen tarve). Kustannuksen maksaa aina yksikkö.