Monivaiheisen tunnistautumisen käyttöönotto MLTDK:ssa, FTDK:ssa ja BYTDK:ssa siirtyy myöhempään ajankohtaan

28.10.2021 - 09.37

Yliopiston monivaiheisen tunnistautumisen puhelintunnistautumisessa todettiin ongelmia 22.10.2021 alkaen Microsoftin vikatilanteesta johtuen. Tietotekniikkakeskus keskeytti monivaiheisen tunnistautumisen ja sen käyttöönoton yliopistolla vikatilanteen selvityksen ajaksi, ks. aiempi tiedote. Microsoft ei saanut ongelmaa ratkaistua torstaihin 28.10.2021 mennessä.

Pahoittelemme Microsoftin vikatilanteesta yliopistolaisille aiheutunutta vaivaa ja kiitämme lämpimästi kärsivällisyydestä. IT-Helpdeskin ohjeista saat apua monivaiheisen tunnistautumisen käyttöönottoon ja käyttöön. Katso myös monivaiheisen tunnistautumisen usein kysytyt kysymykset.