23.04.2021 - 08.33
Päivitetty
Yliopiston Office365-palveluissa on laajoja ongelmia, jotka vaikuttava kirjautumiseen Microsoftin tuotteisiin (mm. Teams, Yammer, OWA) ja postinkulkuun.
Päivitys uutiseen 23.4.2021 klo 14.45:
Olemme ratkoneet yliopiston Office365-palveluihin ja sähköpostiliikenteeseen vaikuttaneita ongelmia, ja palvelut toimivat nyt pääosin normaalisti. Jatkamme vielä muutamien järjestelmien osalta ongelmanratkontaa.
Huom! Tilanteen aikana kertynyt sähköpostikuorma purkautuu asteittain, joten viestejä saattaa saapua ja lähteä vielä jonkin aikaa.
Lämpimät kiitoksemme kaikille yliopistolaisille kärsivällisyydestä!
Päivitys uutiseen 23.4.2021 klo 12.20:
- Ongelmat johtuvat laiterikoista.
- Valitettavasti emme voi tällä hetkellä antaa tarkempaa arviota tilanteen ratkeamisen ajankohdasta. Ratkomme tilannetta parhaillaan ylimmällä prioriteetilla.