Päivitys Meilahden kampuksen tietoliikennekatkosta

09.04.2020 - 14.16
Päivitetty

Tietotekniikkakeskus toteutti Meilahden kampuksella yliopiston tietoliikenneverkkoa koskevia runkoverkon uudistustöitä 7.4.2020. Illalla 7.4. havaitun, koko yliopiston tietojärjestelmiä koskevan vikatilanteen vuoksi Meilahden kampuksen runkoverkkouudistuksen työt jäivät osin kesken, minkä vuoksi tietotekniikkakeskus jatkaa jälkihuoltotöitä Meilahden kampuksella vielä tänään 9.4.

• Pyrimme saamaan korjaukset tehtyä ensi tilassa. Jos havaitset vikatilanteita Meilahden kampuksella vielä 9.4. jälkeen, ilmoitathan meille asiasta Helpdeskiin: helpdesk@helsinki.fi
  • Joitain yksittäisiä jälkihuoltotöistä johtuvia tietoliikenneongelmia voi vielä esiintyä Meilahden kampuksella. Mm. eduroam ei vielä toimi Biomedicumissa. Käytä tarvittaessa puhelimesi hotspot-toimintoa yhteyden muodostamiseksi.
  • Runkoverkkouudistuksen myötä tietotekniikkakeskus parantaa Helsingin yliopiston verkon toimintavarmuutta ja suorituskykyä vuoden 2020 aikana.

Pahoittelemme tietoliikennekatkosta yliopistolaisille aiheutunutta haittaa ja kiitämme lämpimästi kärsivällisyydestä.

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni!