Tervetuloa Kysy tietoturvasta -webinaariin 28.10.2021!

08.10.2021 - 08.56
Ingress

Digi- ja väestötietovirasto järjestää tänä syksynä toista kertaa kansallisen Digiturvaviikon lokakuun viimeisellä viikolla 25. – 29.10.2021. Digiturvaviikko haastaa organisaatiot ja niiden työntekijät käyttämään yhden työtunnin viikon aikana digitaalisen turvallisuuden edistämiseen.

Helsingin yliopisto on organisaationa myös mukana Digiturvaviikon haasteessa. Kutsumme yliopistolaiset mukaan Kysy tietoturvasta -webinaariin 28.10 klo 10–11. Webinaarissa kuulet yliopiston ajankohtaiset tietoturvakuulumiset ja pääset kysymään juuri sinua askarruttavia tietoturvaan liittyviä kysymyksiä.

Webinaarin asiantuntijana toimii Helsingin yliopiston tietoturvapäällikkö Kenneth Kahri. Tilaisuuden järjestää Helsingin yliopiston tietotekniikkakeskus ja juontaa tietotekniikka-asiantuntija Hanne Kesänen Tietotekniikan viestinnästä.

Kysy tietoturvasta -webinaarin 28.10. ohjelma:

10:00 – 10:20 Yliopiston ajankohtaisia tietoturvakuulumisia, tietoturvapäällikkö Kenneth Kahri

10:20 – 11:00 Vastaamme juuri sinun kysymyksiisi tietoturvasta yliopistolla – esitä kysymyksesi etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä tai tilaisuuden aikana chatissä!

• Ilmoittaudu mukaan ja kysy kysymyksesi tällä lomakkeella!
    Saat ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi vahvistusviestin, joka sisältää myös osallistumislinkin tapahtumaan.
  • Webinaari järjestetään Zoomissa (Large meeting -lisenssillä), mukaan mahtuu 500 osallistujaa
  • Tilaisuuden kielenä on suomi, mutta kysymyksiä voi esittää myös englanniksi ja ruotsiksi
  • Tilaisuuden ajankohtaiskatsaus tallennetaan. Kysymysosuutta ei tallenneta, mutta esitetyt kysymykset vastauksineen kootaan ja julkaistaan FAQ-sisältönä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi Flamman Tietoturva-sivuilla.

Tervetuloa mukaan!

Tutustu myös näihin yliopiston tietoturvasisältöihin: