Vanha Emerita-Flamma ajetaan alas 3.4.2020

27.03.2020 - 12.06
Päivitetty

Yliopiston entinen Flamma-intranet, Emerita-Flamma, ajetaan kokonaan alas 3.4.2020. Emerita-Flammaa ylläpidettiin vielä vanhan Unitube-lataamon vuoksi. Uuden Unitube-lataamon julkaisun myötä Emerita-Flamman käyttö päättyy.

• Jos vastuullasi on uudessa Flammassa, yliopiston verkkosivuilla tai muualla olevia sisältöjä, joissa on vielä linkkejä Emerita-Flammassa sijaitseviin sisältöihin, korjaa mahdolliset linkit viimeistään nyt ja siirrä tai tuota tarvittaessa sisältö uuteen Flammaan
  • Emerita-Flamma sijaitsee 3.4.2020 asti osoitteessa: emerita.flamma.helsinki.fi
  • Emerita-Flamman sisältö on arkistoitu siirtymäajan loppuun asti osoitteeseen https://flamma-archive.it.helsinki.fi/. Vanhojen tutkintovaatimusten mukaan opiskelevien ohjeet löytyvät arkisto-Flammasta siirtymäajan loppuun saakka.
  • Unitube-lataamo palvelee yliopistolaisia nyt osoitteessa: lataamo.helsinki.fi
  • Jos sinulla on kysyttävää Emerita-Flammasta tai sisältöjen siirtämisestä uuteen Flammaan, voit olla yhteydessä kampuksesi viestintätiimiin tai osoitteeseen digiviestinta@helsinki.fi.

Pysy ajan tasalla yliopiston IT-asioissa seuraamalla meitä Twitterissä @IT_HelsinkiUni !