Gamla Emerita-Flamma körs ner den 3 april 2020

27.03.2020 - 12.06
Uppdaterad

Universitetets förra Flamma-intranet, Emerita-Flamma, tas helt ner den 3 april 2020. Emerita-Flamma upprätthölls ännu på grund av den gamla Unitube-uppladdningssajten. I och med att den nya Unitube-uppladdningssajten lanseras upphör användningen av Emerita-Flamma.

• Om du ansvarar för innehåll som finns i nya Flamma, universitetets nätsidor eller andra plattformar som ännu har länkar till innehåll på Emerita-Flamma, ska du senast nu korrigera eventuella länkar och överföra eller producera innehållet vid behov till nya Flamma.
  • Emerita-Flamma finns ända till den 3 april 2020 på adressen emerita.flamma.helsinki.fi

• Emerita-Flammas innehåll kan hittas arkiverat ända till slutet av sommaren på adressen https://flamma-archive.it.helsinki.fi/. Instruktionerna för dem som studerar enligt de gamla examenskraven finns ända till slutet av juli i Arkisto-Flamma.

• Unitube-uppladdningssajten betjänar nu universitetet på adressen: lataamo.helsinki.fi
  • Om du har frågor om Emerita-Flamma eller om överföring av innehåll till nya Flamma, kan du kontakta kommunikationsteamet vid ditt campus eller gå in på adressen digiviestinta@helsinki.fi