Viikin verkkoyhteyksissä ja yliopiston verkkopalveluissa häiriöitä 21.9.2022 klo 7–8

14.09.2022 - 10.57

Viikin verkkoyhteyksissä esiintyy lyhyitä häiriöitä runkoverkon huoltotöiden vuoksi keskiviikkona 21.9.2022 klo 7–8. Töiden vuoksi myös yliopiston verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi ja Office 365) ja todentamisessa voi esiintyä häiriöitä.

Jos huoltotöiden ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan hyvissä ajoin yhteyttä: helpdesk@helsinki.fi.

Keskiviikkona 21.9.2022 klo 7–8:

• Viikin kampuksen langattomissa ja kiinteissä verkkoyhteyksissä esiintyy lyhyitä häiriöitä.
  • Verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi, Office 365, Zoom) ja todentamisessa voi esiintyä häiriöitä.

Pahoittelemme huoltotöistä yliopistolaisille aiheutuvaa haittaa. Pitämällä yliopiston järjestelmät ajan tasalla ylläpidämme muun muassa yliopiston tietoturvaa.