24.11.2023 - 15.07
Ingress
Viikin kampuksen verkkoyhteyksissä on noin viiden minuutin käyttökatko tiistaina 12.12.2023 klo 8.00–8.05. Verkkokatko koskee langattomia ja langallisia verkkoyhteyksiä koko Viikin kampuksen alueella. Myös yliopiston verkkopalveluissa (mm. Flamma, helsinki.fi ja Microsoft 365) ja tunnistautumisessa voi esiintyä lyhyitä häiriöitä. Katko johtuu runkoverkkokytkinten uudelleenkäynnistyksestä.
Katkon aikana voit käyttää puhelimesi mobiilitukiasema-toimintoa (hotspot) verkkoyhteyden muodostamiseen. Katso IT-Helpdeskin mobiilitukiasema-ohje.
Jos päivityksen ajankohta on ongelmallinen esimerkiksi käynnissä olevan tutkimuksen vuoksi, otathan yhteyttä IT-Helpdeskiin:
- Chat (ark. 9–15, chatbot 24/7): helsinki.fi/helpdesk
- Soita: 029 41 55555 (ark. 9–15, pvm/mvm)
- E-mail: helpdesk@helsinki.fi
Pahoittelumme katkosta aiheutuvasta vaivasta!